wtorek, 4 listopada 2014

Postać dla Cami za dostanie Pseudo Oskara

Dla nie wtajemniczonych zostałam przez Cami nominowana do Pseudo Oskara i zajęłam 1 miejsce! Nie wierzycie to macie linka do mojego Oskara http://cami1.blogspot.com/2014/10/pseudo-oscary-cz1.html. Chciałam też z tego miejsca podziękować Cami za nominacje i przyznanie mi Oskara to dla mnie wielki zaszczyt,więc Arigato Cami.Chciałaś Cam to masz oto moja postać:

Imię i nazwisko:Mizuki Nanase
Wiek:16 lat
Data urodzenia:27 grudnia
Narodowość:Z urodzenia Japonka mieszkająca z matką w Nowym Jorku
Jako,że jest Japonką zna język japoński i angielski oraz zna stuki walk(tak jak Dick i Tanna mają korzenia we Włoszech to teraz czas na kogoś z Japonii +ciekawostka - od dziecka interesowałam się kulturą azjatycką zawsze ciekawiła mnie ich kultura,obyczaje i przede wszystkim sztuki walk ^_^)

Życiorys:
Jej ojciec był policjantem,zmarł podczas jednej z akcji,a matka jest malarką(imię możesz jej wybrać sama).Nie ma rodzeństwa,ale ma starszego o rok kuzyna Haruke Nanase,który jest przyjacielem jej chłopaka.Tak jak jej chłopak i kuzyn jest w szkolnym klubie pływackim.Ma też rudego kotka o imieniu Pomarańczka,którego dostała na 16 urodziny od chłopaka(jeśli ci to nie przeszkadza to chciałabym jeszcze opisać jej chłopaka tylko napisz czy mogę). Swojego chłopaka poznała w gimnazjum,oboje wtedy mieli po 14 lat z początku był jej przyjacielem,ale kiedy została zaczepiona przez starszego chłopaka on stanął w jej obronie i wdał się z w bójkę z tym starszym chłopakiem za co on i Rin trafili do "kozy"i tam pod nieobecności nauczyciela w klasie po raz pierwszy się pocałowali i oficjalnie zostali parą.

Charakterystyka:
Rin ma niebieskie oczy,czarne,lekko kręcone włosy sięgające za tyłek i grzywkę na prawym boku spiętą spinkami(narysuje ją i wyrzucę na bloga),ma jasną skórę.Jest szczupłą i drobną dziewczyną,ma 164 cm wzrostu. Jest koleżeńska,wesoła,śmieszna,miła,dosyć odważna,kreatywna,tolerancyjna,wierna(jeśli chodzi o rodzine,przyjaciół i chłopaka),wysportowana,jest osobą kochającą muzykę i sama pisze piosenki oraz potrafi grać na gitarze oraz flecie,szybko się uczy,lubi rysować.

A teraz jej chłopak

Imię i nazwisko:Nagisa Hazuki
Wiek:16 lat
Data urodzńia:1 sierpnia
Narodowość:Taka sama jak u jego dziewczyny.

Życiorys:
Jego tata jest szefem sporej firmy,a mama lekarką. Ma młodszą o rok młodszą siostrę,która czasem go wkurza,ale i tak bardzo ją kocha i o nią dba. Razem z dziewczyną i kolegami - Haruką,Reiem i Makotem są w szkolnym klubie pływackim. Chodzi razem do klasy z Mizuki i Reiem. Dał swojej dziewczynie małego rudego kotka na jej 16 urodziny. 

Charakterystyka:
Nagisa ma 168 cm wzrostu i jest chłopakiem o szczupłej sylwetce,mimo wzrostu jego ciało jest dobrze wyrzeźbione, co widać na treningach. Jego krótkie blond włosy zazwyczaj ułożone są w artystycznym nieładzie,oczy o karminowej barwie(coś między brązowym i czerwonym). Na jego twarzy zazwyczaj maluję się ciepły uśmiech, podkreślający koleżeństwo, które jest jedną z cech jego charakteru.Jest osobą o bardzo radosnym i żartobliwym charakterze. Jest bardzo silny i nie boi się mówić tego co ma na myśli,może być z lekka nachalny,czasami bywa dziecinny za co Zuki go kocha.Jest nieuleczalnym romantykiem i ma też buntowniczą stronę.Jest bardzo sprytny,a przede wszystkim uparty,nie jest tak uzdolniony jak Mizuki,ale lubi śpiewać tak jak ona. Często myśli o niekonwencjonalnych metodach i dziwnych rozwiązań stosunkowo prostych problemów,a jego gorliwość i zapał zawsze wpływają na jego korzyść. Kiedy zobaczy u swojego przyjaciela lub dziewczyny,że coś jest nie tak zaraz staje się poważny i stara się pomóc w każdy możliwy sposób.


I macie tak dla jaj wrzucam wam zdjęcie Nightwinga i Batmana,bo mogę!


5 komentarzy:

  1. No i super i dawaj chłopaka a i czekam na obiecany mi rozdział bo będzie się z czego pośmiać ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki i dobra dzisiaj jak będę miała czas to postaram się wrzucić

      Usuń
  2. Czekam na mój rozdział!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ich skończyłam jeszcze tylko ich narysować i koniec

      Usuń
  3. Cześć. Dopiero trafiłam na tego bloga i dopiero zaczynam czytanie, ale bez wahania mogę stwierdzić, że masz talent. Ja dopiero startuje w tematyce Ligi Młodych więc może chciałabyś mi dać parę rad? Jak coś tu masz link mari-tajemnice-nie-warte-poznania.blogspot.com. No ale żeby nie spamować. Dziś pewnie będę czytać całą noc, ale nie żałuję. Czekam na więcej( tak wiem, wiem, nie przeczytałam wszystkiego a domagam się więcej, to już część mojego charakteru, którą określa się słowem "niecierpliwość i nienasycenie literackie". No cóż. Życzę dużo weny i wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia, które już się zbliżają. :)

    OdpowiedzUsuń