poniedziałek, 23 lutego 2015

Powrót i rozpiska

Cześć wam. Wiem,że mnie zbijecie i nakrzyczycie na mnie za tak długą przerwę,ale szkoła mnie męczy i nie miałam kiedy pisać ;____; . Ale już wracam,ale nie będe codziennie wrzucać rozdziałów, ponieważ mój plan lekcji jest tak przepraszam za wyrarzenie - Dupny,że masakra. Ale znalazłam dni w których moge pisać,bo szybciej wtedy jestem w domu. Więc tak rozdziały powinny być w :
-Poniedziałki
-Czwartki
-Piątki
Oraz w weekendy na 100%.
Mam nadzieje,że mi wybaczycie te przerwę. W nagrodę dostaniecie bardzo fajnego leniwca i piosenkę w wykonaniu moich 2 ukochanych vocaloidów Lena i Rin - http://youtu.be/1b4o0Q4qY7A


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiadomo. Weterynaria,a wystarczyło wpisać w Google "Leniwiec astronauta"

      Usuń
  2. zabije zamorduje uduszę i zadźgam mam nadzieje że zapoznałaś się już z moim nowym kontem i wiesz że to nadal ja stara Cami która łaknie cię zamordować za przerwę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać kiedy pojawi się nowy rozdział z serii " Dawno Dawno Temu" :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak ja nie mogę się doczekać:-)

    OdpowiedzUsuń