wtorek, 6 maja 2014

Młodzi Sprawiedliwi - Prolog cz.2

Obiecałam,że będzie dłuższe to proszę.A no właśnie nikt z was oprócz Aliyun mnie nie zna,bo jedyne co wiecie o mnie to to,że kocham superbohaterów i obcisłych rajtkach i,że wszystkie PIOSENKOWE INSPIRACJE są z mojej playlisty(no wiecie,że ja ich sama słucham na co dzień) więc postanowiłam,że w komentarzach piszcie pytania co byście chcieli o mnie wiedzieć.


Rabin POV
Skąd ta dziewczyna zna Torunn przecież ona jest córką Thora czy jakoś tak. Mniejsza o to teraz ważne jest to kim ona jest? „Kira to ty? Co ty tutaj robisz na Ziemi?” dziewczyna z tatuażami zaśmiała się i odpowiedziała „To samo pytanie chciałam zadać tobie Tor”. Blondynka lekko się zirytowała „Ja pierwsza zadałam pytanie Kir” i w końcu się przełamała i powiedziała „No dobra. Przeniosłam się z tatą, a ty co z tatą w odwiedziny?” Torunn spojrzała na nas. Nightwing pokiwał głową i dalej ja kontynuowałam rozmowę „Dobra mniejsza o to. Czemu oni cię gonili i czemu nas zaatakowałaś?!” na co szybko odpowiedziała „Niby skąd ja mam to wiedzieć zostałam zaatakowana to się broniłam. A tata mi mówił bym trzymała się z dala od obcych więc nie znam was i dlatego was zaatakowałam. No sorki” zauważyłam jak Lola mruży oczy w nietoperzym stylu jak mój brat Nightwing i tata. Zdecydowanie Dick i Ella(tak Cami mówić będzie na Lolitę czyli mnie) spędzają razem za dużo czasu, ale szczerzę lubię Zatannę to fajna laska jak się ją bliżej pozna.
Nightwing POV
Jedno pytanie mnie strasznie nurtowało więc jako pierwszy przerwałem ciszę pytaniem „Czekaj a kto jest niby twoim tatusiem, bo nie powiedziałaś” zaraz dodała Lola „Mam lepsze pytanie jak masz na imię?”. Dziewczyna patrzyła się na Torunn jakby rozmawiała z nią telepatycznie Torunn pokiwała głową i wytatuowana dziewczyna się odezwała „Mam na imię Kira, ale możecie mi mówić Ink i powiem wam zagadkę: Torunn jest moją kuzynką, a jej tata moim wujkiem jak myślicie kim jest mój tata?” zaraz mnie olśniło i równocześnie z Tanną powiedzieliśmy „Loki to twój tata!!” zaraz po czym zaczęliśmy się śmiać i Kira spytała „Czy jesteście jakimiś cholernymi telepatami czy bliźniakami o takim samym toku myślenia!?” Rabin zaśmiała się i odpowiedziała na jej pytanie „Nie Nightwing jest moim bratem tylko, że on i Robin są adoptowani, a ja jestem biologiczną córką Batmana. Nightwing i Lola są parą i zdecydowanie za dużo czasu spędzają razem” Megan dodała to Cami wypowiedzi „Moim zdaniem oni są słodcy. A tak przy okazji jestem Marsjanka, a na imię mam Megan Morse”. Następna była łuczniczka pokazując na siebie kciukiem „Ja jestem Artemis Crock aka Artemis, ale przyjaciele tacy jak Lola i reszta mówią mi Arti” „No teraz moja kolej Nightwing, ale na imię mi Dick. Nazwiska nie podam, bo nie” Zatanna zaczęła się obok mnie śmieć i jeszcze się śmiejąc powiedziała „Zatanna Zatara, ale na misjach jestem znana jako Lolita” na co dodałem „Ładniejsza parodia Nikity” za co Zee szturchnęła mnie lekko w żebro co nie powiem, ale zabolało. „Torunn już znasz od lat więc nie musi się tobie przedstawiać. A no właśnie jaką ty masz moc” spytała Rabin Kiry a ta zaraz odpowiedziała „Potrafię kontrolować i ożywiać dowolny rysunek…” przerwałem jej swoim pytanie „Ale jak ty to zrobiłaś, że kopnął mnie prąd a oni spali?” spojrzała na mnie i powiedziała „Właśnie miałam to wyjaśnić to są runy rysuje je moją stelą. Każda runa ma inne właściwości. A wy jakie macie Moce?” pierwsza odezwała się Zee „Ja mam moce magiczne i potrafię przez dotyk przejąć czyjeś moce, zdolności i wspomnienia” „To tak mnie pokonałaś już rozumiem”. Następna była Megan po niej Artemis i Rabin, a na końcu zostałem ja „Ja umiem się teleportować w dowolne miejsce na świecie”. „Super ja kontroluję i wytwarzam prąd, pioruny i błyskawice tak jak mój tata” powiedziała Torunn z uśmiechem na twarzy i zaraz spytałem się Kiry „Hej Kira wiesz oprócz nas są jeszcze inne osoby z mocami i zdolnościami jak my i razem z nimi tworzymy zespół chcesz do nas dołączyć?” Kira uśmiechnęła się i odpowiedziała „Pewnie, że chcę tylko jak wy się nazywacie?” na co odpowiedziała Lolita wyprzedzając mnie „Nazywamy się Młodzi Sprawiedliwi”.



PLUS MACIE ŚMIESZNEGO WALLY'EGO(THAT MAKE MY SMILE)


5 komentarzy:

  1. Muszę przyznać zajebisty rozdział mnie się bardzo podoba, ale najlepszy ten Wally!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem zawsze jak go widzę to chce mi się śmieć

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram się jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę mojego komputera staram się wrzucić nowy rozdział i gówno nie chce mi go nawet zapisać, bo cały czas wyskakuje mi jakiś błąd!!!!!F*ck you kompie

    OdpowiedzUsuń