niedziela, 20 kwietnia 2014

Liga Młodych plus Marvel

Sporo myślałam o naszej lidze młodych i w połowie wykorzystam pomysł Cami(za co wielkie dzięki) i to wygląda tak:
Liga Młodych w świecie Marvela.Jesteśmy dziećmi Avengersów i Ligi Sprawiedliwych.
Ink(Kira)to córka Lokiego(a Loki i ona są dobrzy więc taki trochę lol),Cami aka Rabin córką Batmana(ma moc zmiany w zwierzęta i kamuflażu),Torunn(moja siostra Pati)córką Thora,Lolita(ja) córką Zatary(tutaj zamiast Zatanny jestem ja),Nightclawler(Nightwing moc teleportacji) adoptowanym synem Batmana i wiele innych postaci z prawdziwej Ligi Młodych które opisze szczegółowo jutro w 2 częściach więc Cami napisz co o tym myślisz.Od jutra znowu ruszam z opowiadaniami bo trochę zaniedbałam was i bloga oraz jestem już pozbierana po śmierci wujka więc czekajcie jutro na dalszy ciąg Nowego Początku i Dawno Temu.Więc dziękuję i dobranoc

6 komentarzy:

  1. Jaki lol, jaki lol? To nie jest lol ;_;.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to że Loki jest znany jako złoczyńca a nie jako duch pasterz i obrońca cnoty więc lol bo Loki jest dobry.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Hmm, ale czemu Batman i czemu a mam brata?! Wszystko pięknie czekam na więceh!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem po prostu ten pseudonim tak mi pod pasował pod Batmana. Chcesz brata to twoim bratem może być Damian biologiczny syn Batmana(tu masz zdjęcie "http://i1.ytimg.com/vi/mMBLQq9cLrs/0.jpg"wklej to do googla a znajdziesz i polecam obejrzeć tan film) tylko to będzie syn Seliny(kobiety Kot) i Batmana.

      Usuń
    2. może być Damian i widziałam go nawet nie taki zły

      Usuń